Sunday, January 30, 2005

aku tertipu

aku tertipu rupenye.. tp syukur aku panjatkan pada tuhan. result aku utk sem lepas dah kluar (yg official punye) ternyata ianya jauh meleset dr result unofficial yg aku dpt. alhamdulillah.. lepas la 3 pointer. itupun sikit lagi nak dapat 'anugerah dekan'. huhu.. btul la org ckp, setiap yg berlaku ade hikmahnye. ari tu seminggu aku 'bad mood' mengenangkan result yg tak berbaloi berbanding usaha yg aku buat. rupanya tuhan tu nak menguji, aku ni capat sgt bangga diri. mase susah, baru la nak ingat tuhan. ish3x.. tu yg dia bg aku result rendah tu. hmmm.. skang ni aku dah ok. balik umah, dah boleh senym bile family aku tanye result. moga aku dapat maintain utk sem ni. insyaAllah... jgn main2, jgn bercinta, jgn tinggal solat.. pasti kejayaan menanti dihadapan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...