Wednesday, January 12, 2005

sedeynya aku...

semalam aku dpt tau result aku sem lepas, tp unofficial punye. uhuk.. 3 pointer pun tak sampai. waaaa.. sedeynye aku. rase mcm nak nangis pun ade. trus mengganggu mood baik aku. aku rase aku dah buat terbaik dah. nak buat camner. redha je la. maybe usaha ku tak cukup lagi. (pasti ade hikmah disebalik setiap kejadian. "+ve thinking") tp yg paling menyedihkan aku, mcm mane kalo mak ayah aku dpt tau result anak dia ni. camne aku nak bgtau diorang??? waaa!!! :'-( mesti diorang kecewa. aku lah harapan diorang. (aku penah tedengar mak ayah aku bersembang dan berbangga dgn aku) maafkan apis mak, ayah. apis takde niat nak kecewakan mak ngan ayah.

walau mcm mane skalipun, perjuangan ku belum selesai, dan hidup perlu diteruskan. hidup akan lebih bermakna sekiranya kita ada matlamat. dan matlamat aku kini adalah utk membayar balik pengorbanan kedua org tua ku. (insyaAllah) terima kasih atas didikan mu wahai ibu bapaku.. akan ku cube buktikan sesuatu..

3 comments:

  1. alahai..cedihnyer aku dgr citer ko..saba ek pit..mesti ader hikmah disebaliknyer..ko dh berusaha..bkan tak berusaha..kekadang Tuhan tu sengaja tak tunjukkan kejayaan atas usaha kte skang..Dia sruh kte berusaha lagi..dan kalau Dia tak bagi pn mesti ader sebab..setiap yg berlaku mesti ader sebab..kne redha..manerlah tau akan dtg Dia akan tunjukkan kejayaan yg cemerlang atas usaha ko..tp masernyer mmglah kte tak tau..sabo ek..btw tahniahlah atas usaha ko..org yg kuat berusaha..pasti mndapat kejayaan..

    p/s:- tah pape tah aku ckp nie..skadar mengingatkan diri aku jagk..

    ReplyDelete
  2. thanx my fren.. ko memang memahami. skang ni aku dah ok cket. cube terima kenyataan.. maybe betul kata ko, tu sumer ujian tuhan. kita merancang tuhan tentukan. insyaAllah aku akan usaha lebih lagi. thanx for the support! :-D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...