Tuesday, January 04, 2005

TAHUN LEPAS: Jamuan Raye 2004

sesi bergambar kenangan. aku yg paling ensem kat situ. cari la.. hik!Ari ni 4 jan 2005. teringat aku pada 4 disember 2004, 1 bulan yg lepas. aku ngan bebudak class network buat satu jamuan raye. huh, meriah giler. jamuan tu dibuat waktu malam hari sabtu. ala, buat barbeque kecik2 je. ade la dlm lebih kurang 30 org. sebab ramai yg balik umah. kami kutip sorang rm6, pastu buat la ape yg patut. actually, aku ni tak la tolong sgt persiapan utk jamuan tu. aku dtg makan je. sbb petang tu aku gi kenduri kat seremban, rumah kak ani @ datin.(ex-KPMB) tp, balik dr kenduri tu, aku bawak gak la ole2 dr rumah pengantin, tapai 30 kotak. (saje aku amik bebanyak utk kengkawan. tu pun aku paw pengantin suruh bg aku tapai bebanyak. hik!)

ish3x.. makan pun nak berebut..menu utk jamuan tu spt nasi (dr beras cap rambutan), ayam panggang+madu, hotdog (halal punye), koslo, perut+hati ayam, tapai dr kenduri kawin, buah2an, dan sebiji kek hari jadi. lupe plak, satu lagi: air oren kurang manis. semua masakan disediakan sendiri oleh budak2 ni. kebetulan dikalangan kami ade sorang chef yg penah masak utk 200 org punye jamuan sblm ni. name dia Rahmat. so, jimat la blanje cket.

lepas makan, kami menyanyi beramai-ramai. lagu jalur gemilang.. huhu.barbeque tu stat dlm kul 8 mlm, tp majlis mkn nye pukul 11.00 mlm baru la stat. dimulakan dgn ucapan dr pengerusi majlis oleh aku, hehehe.. kemudian ucapan dr Ezra (ketua klass + wakil penganjur). abis makan sesi nyanyian pulak. lastly, sesi bergambar. majlis abis kul 12.00 malam. majlis bersurai. - wassalam

more photos
(click on the picture for full image)

aksi HERO REMAJA 2004duk sebelah awek. huhu..mase ni aku tgh tolong panggangkan ayam. ramai juge yg dtg menolong. (tolong tengok..!!)tgh gaduh ni. si lelaki merajuk.. (konon..)antara menu yg disediakan'cepat angkat ayam tu. nak hangus..'antara bdk lelaki yg hadir memberi bantuan memasak..peace brother!!

4 comments:

  1. wah..bestnyer..teringat aku KPMB farewell party 5/5/2004 yang kte buat kt tepi dewan dlu..argh...!!! lindunyer kt kengkwan semua...

    ReplyDelete
  2. ha'ah kan. aku pun teringat gak. sape la 'prince' og the night mlm tu ek! rasenye org branang gak. ahaks! :D

    ReplyDelete
  3. hehe..yang bestnya couple of the night sape yang memang ntah..huhu

    ReplyDelete
  4. eleh.. ko ke yg menang malam tu. perasan!! ala, bhgn yg 'night' ni boleh la ko.. wakakakakakaka.. :-D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...