Tuesday, February 01, 2005

awe eksiden

di tempat kejadian..kejadian ni berlaku minggu lepas. lambat aku nak publishkan citer ni. tapi waktu ni je aku ade mase. nak buat camne. so, eksiden yg aku nak citer kan ni melibatkan member aku (bdk bilik sebelah), namenye awe. bdk t'ganu tapi kecek klate.

awe meraunggg di bilik bedah..nak dijadikan citer, satu hari mase aku abis lunch, on d way nak balik ke bilik, bdk2 ni kecoh kata awe eksiden. aku pun tekejut la jugak. teruk ke? patah ke? mati ke? kalau mati mane mayatnye??? (hehehe.. mlawak je) so, kami pun bergegas ke tpt kejadian. tak jauh dari campus. depan ngan masjid tpt aku slalu solat jumaat ni je. sesampainye aku kat sane, si awe ni dah boleh berdiri pun. huh! lega.. (la.. ingatkan cedera parah ke.. boleh gak call 999 yg tv3 punye tuh) motor dia teruk cket la. tapi still boleh jalan lagi.

dagu ni la yg dijahit 3 jahitan.. (gambar sebelum jahit)tanye punye tanye, rupenye si awe ni eksiden ngan motor gak. ade ke patut dia pegi langgar sorang pakcik yang bawak motor slow depan dia. ish3X.. tak patut. awe cakap "tibe2 pandangan depan aku gelap, tak perasan aku boleh langgar pakcik tu".. nasib baik la pakcik tu takde ape2. luke2 n calar2 cket je. yela, langgar org kampung.. dibuatnye kene pukul dgn org2 kampung tu kang, tak pasal2 je. tapi mmg si awe ni yg salah. rupe2nye waktu tu, si bengong ni tgh call awek member. (kantoi).. tgh bawak motor boleh pulak tepon org.

di luar hospital..so, kami pun bawak si awe ni gi hospital terdekat. kene la jahit 3, 4 jahitan kat dagunye. itupun meraung2 kat bilik bedah. huhu..

moral of story drp citer ni: "DON'T PHONE N DRIVE"


more photos
keadaan motor si awe.. (patah sikit je bhgn depan nye)antara member2 yang hadir utk memberi kutukan dan sumpah seranah.. wakakaka!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...