Tuesday, October 26, 2004

update le ni..

huh! lame aku tak update blog ni. bukan ape, smenjak internet kat hostel kene blog 2 minggu lepas, sejak tu aku tak mengadap internet ni. so, bile pulak aku nak update.. huhu.. ni pun aku dtg lab, sbb dah boring sgt duk hostel. kelas skang ni memanjang cancel jek. maybe puase kot. takpun lecturer ni nak bagi can kat student study, sbb final tak lame lagi. ye ye jerk. macam study je aku kat bilik. huhu..

spanjang bulan puase ni, aku ngan member bilik, masak sndiri. hmmm.. best tul. masih terase mee hailam 'ntah ape2' yg member aku tu masak smpai skarang. sedap btul. ntah ape dia letak aku pun tak tau. macam2.. perencah nasi goreng pun dia bubuh skali. tapi yg peliknye, sedap pulak. pagi tadi aku sahur nasi + sambal sotong + telur goreng. semua masak sendiri. bilik aku tu dah macam dapur restaurant dah. berterabur.. takpe, sbb bilik study pun sbelah bilik aku je. sape nak study, gi bilik study la. takyah nak sesusah..

hmm.. petang ni nak buker ngan ape ek! haa!! smalam dgr kate giliran block A buker poser kat surau. so, ari ni buker kat surau je la. jimat sikit. takyah nak kluar duit. makan kat surau pun mewah ape.. kalau diikutkan ati memang aku nak buke poser kat surau tiap ari. tapi, segan pulak. biarlah imam ngan bilal je yg bebuker kat surau tiap ari. sbb dia ade sumbangan. cam aku, time bebuker je baru nampak batang idung. hehehe.. malu beb!

-adios-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...