Tuesday, October 05, 2004

ex-KPMB mini Gathering kat MINES

Sabtu ari tu bersamaan 2/10/2004 adalah hari bersejarah bagiku kerana dapat bertemu semula ngan kengkawan KPMB. aku nie memang excited sgt la nak dtg. sbg penganjur, aku takut gak kekalau yg datang tu tak smpai 10 org. ye la, ramai yg msg last minit kate ade hal. huh.. tapi nasib baik la ade gak yg beri support kat usaha aku dan kengkawan yg lain. ramai gak la yg datang.

cipun tgh key in data bayaran kontraktor trus kedalam akaun pagi2 lagi (kul 8am) aku dah kluar rumah. aku menumpang keter cipun. terpakse ikut cipun g ofis dia dulu, sbb cipun nak buat OT ari ni (byk keje katanye). tak jauh pun, kajang jer. bfast cipun blanje. thanx frenz. ;-D tapi kat ofis tu aku tido je. (ngantok siot, tido kul 4am sbb nak siapkan buku log nih). carer gak cipun nyer ofis. nampak mcm sibuk. ye la, belambak fail kat blakang. sembang ngan client..sumer kene submit end of this month. mampus!! sesambil tu ade gak aku tolong2 dia masuk kan data. heheheh..
settle keje, dlm kul 12 kami pun gerak gi mines. 1230pm dah sampai. sementara tunggu kul 2, ape lagi. layan la bowling se'frem' dua. seperti biase, aku la yg menang. hehehe..

kul 2 kami dah turun bawah kat foodcourt tempat mini gathering tu. jali mase tu dah smpai. pastu fariki(apek).. pijoh.. smpai la kul 3 ptg. kehadiran kurang memuaskan. aku pulak naik cuak. ye la. citer bagai nak 'rak'. orgnyer sikit jer yg datang. dalam kul 3.30pm tu baru la dtg sorang-sorang.. ade la dlm 24 org. fuh lega!. sumer yg hadir ari tu telah mengisi data2 diorang dlm buku log nih.

kul 4pm baru aku boleh stat majlis. aku la pengerusi majlis hari tu. poyo jerk. lantik diri sendiri. ape boleh buat, bakat kepimpinan mmg dah mengalir dlm diri aku ni. (puji diri sendiri) nak kata malu tu mmg malu. bayangkan bercakap kat public. peace.. waktu ni tgh bace teks ucapan. ade la dlm 12 pages..dikelilingi org ramai yg tgh makan. selamber je. lantak la.. nasib baik la penah practice mase 'public speaking' kat kpm dulu. (speech kat cafe mase org tgh lunch).. majlis bermula dgn ucapan pengarah projek (shasarida bidin). pastu penerangan ringkas pasal GATHERING dari aku. kemudian perlantikan AJK. name2 diorang nanti aku letak kat http://kpmb.skolblog.net lepastu ade upacara potong kek. sempena majlis mini-gathering ni.

lastly kitorang (penganjur) membuat sedikit derma ikhlas utk menampung balik perbelanjaan yg kluar utk majlis ni. tgh borak ngan balak *****. peramah sikit..ternyata, sumer yg hadir adalah pemurah. kami dpt mengumpulkan sbyk RM78. lepas ni aku tolak ngan duit bahan2 yg dibeli. lebih tu aku masuk tabung. InsyaAllah, duit tu akan digunakan utk kepentingan bersama. lastly, ade sedikit sesi bergambar. dlm kul 5.15pm, majlis bersurai.

sesi bergambar beramai2. gambar aku takde sbb aku yg amik gambar ni. mamat 'tukang tgkap gmbar' tu tak reti gune hset camera aku. cit!..Cola tgh potong kek utk diagihkan kpd yg lain. sedap btul kek eskrem ni. hmm.. terliur aku.ntah ape yg dibualkan. mesti pasal pompuan. hehehe..bergambar dikelilingi puteri kpmb. (kurusnye aku disebelah awek baju belang ni..)

mase ni tak ramai lagi..ni lah ajie. waa.. ensemnye mamat ni dgn rambut pattern baru..jali.. ensemnyer mamat ni..nadia.. malu2 kambing gitu

Cola.. ni pulak malu2 beruang. hik!linda.. huh! ni dah tak tau malu. wakakaka..pijoh.. my secretary, tgh sibuk susun hadiahzury.. maintain lagi

1 comment:

  1. hai cam best jer gathering ni.. bile nk wat utk geng ktorang plak. DIA (JUL'02). geng sape lg geng awek si abg jali la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...