Thursday, May 26, 2005

kejadian yg berlaku di bilik A108 - Vol:2

(selepas pulang dari exam math)

aku : pergh ater kluar awal sial!!!
ater: kluar awal maknenye jem bodoh!!!!!wa tgh
seram sejuk ni mar..
akur: ko lek je ter...aku 4 soalan tak jwb maaa..
(nada kecewa dan pasrah)
bat : mar ade rokok!!
aku : pergile beli kat bilik wan
bat : bilik die kunci ler..
(bat terus meninggalkan bilik dgn langkah seribu)
aku : ter mlm ni kite pulun abis fluid...lu ajar gua.
ater: ermmm masyuk!!

(maka malam pun menjelang tiba)
aku : oi celaka bile nak studi ni..
ater: jap lg kul 10..wa nak lepak jap..
aku : kul 10 k

(kul 10 mlm)
aku : oi ter aku tak larat le nak buka buku...mate wa
dah tak bley blah ni..
ater: sama le ngan aku...kite studi 4 pg nnt
le...skang kite tido dulu k...
aku : boleh tahan gak cibai ko ni!!!ko kejut aku!!!

(kite nntkanlah ape kesudahannye...adakah amar ngan ater akan
bgn utk studi...atau terus dibuai mimpi2 yang indah???...)

to be continued......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...