Tuesday, May 31, 2005

kejadian di bilik A108 Vol:3

aku : huh bosan sioww mlm ni..
ter : er..mati aku esok paper pendidikan islam..ape aku nak jwb sial..(cuba utk membuat lawak yg x dpt diterima oleh akal yg waras)
aku : oi bengap aku tau le ko kapel ngan ustazah skang..ko sms le die time pekse..(cuba melayan lawak bodoh kawannye)
ter : bangang ko,aku amik moral le
aku : tau pun..abis tu pegi le baca bibel ko 2
(ater membuat muka 10 sen sambil membalas msg ustazah kesayangannye)
faizal:mar tlg urut badan aku pastu kemas loker aku..(dgn selambe penyangak ni memerintah aku,nak tau muka die ade dlm photo ku kat bwh skali)

aku : pegi le mampus..(aku terus membuat dono smbil membace nota islamic yg sememamangnye tak penah aku salin,hampeh nye ustaz)

(ater pergi ke tandas,tiba2 aku kedengaran bunyi hp ater berdering..segera aku mengangkatnye..huh ustazah lina)
aku : hallo nak ckp ngan sape?
lina : imran ade?
(huh celaka ni menggunakan nama samaran imran..sumpah poyo!!!))

aku : im g tandas..awak kol balik nye
lina : erm takpele..ckp ngan im jgn lupe semayang isyak sblm tido..
aku : erm ok..jgn takut mamat tu tak penah tgl semayang..(huh aku telah berjaya menambahkan dosa ku)

"ok le esok aku paper islamic yg hanye 5 kali aku dtg spjg sem..aku berharap kertas aku tak kosong ngan tulisan...sekian"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...