Friday, May 27, 2005

final week..

lagi 6 jam sebelum exam..baru je abis paper cyber law td. pergh.. boleh tahan gak soalannye. tp, aku rase kali ni aku boleh jawab sbb ape yg aku bace masuk. tak sia2 la study smpai kul 4-5 pagi. (smpat tgk bola liverpool vs AC milan pulak tu..) hehehe.. ade pulak tu, tgh2 menghafal, tetiba bunyi dengkuran yg kuat. la.. nan terlelap rupenye.. siannn..
sejuk beb.. aku demam malam tu..mmg minggu ni 'jem' sikit la. minggu final, biasela.. 3 paper dah slamat diijabkabulkan.. alhamdulillah.. PM, Islamic, & cyber law. besok paper malaysian studies pulak. alamak.. ni subjek yg aku lemah ni. kene byk menghafal ma.. dah la waktu test tiru org jer. mampusss... ape2 pun aku mesti berusaha dulu. pantang org minang cam aku ni berundur sblm berjuang.. wakaka.. malam ni akan ku pulun habis2an.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...