Tuesday, February 01, 2005

BBQ kat Melake..

baru2 ni aku ngan bdk network klass aku ade buat BBQ kat melake. (rumah wan) kami plan buat bbq ni pun last minit. Si 'abg besar' ni la yg plan.. (junaid). aku pun baru tau last2 minit gaks. kutip duit sorang rm5, pastu besoknye trus beli barang. malamnye makan. nyannyi sikit2, pastu balik. tu je.. abis citer.. malas la aku nak taip pepanjang. yg penting semua ade n semua hepi.. korang tgk la gambar2 yg sempat dirakamkan sepanjang majlis tersebut. moga 'network' kita ini kekal berpanjangan. bdk network la katakan.. :-D

-best la korang!!!-


more photos
(click on the picture for full image)
begini ye puan-puan.. mule2 kita lumurkan ayam ini dgn peluh kita. mcm i buat ni..ceh.. rajinnye bdk2 laki ni.. mentang2 la KB ade.. huhu..aku pun nak masuk gambar gaks. peace!!
kelihatan 'bad' + 'bob' + 'bad banting' sibuk menyediakan arang utk BBQreleks jap, sementara tgh tunggu ayam siap dipanggang..tgh tgk bola beb! MU lawan chelsea.. (repeat)
ni jelah yg dpt disediakan dgn rm5 korang tu.. huhu..ade yg makan dalam rumah.. bbq ape camni?? baik mkn kat hotel!! hehehe..sesi bergambar beramai2.. (tapi tak semua ade)
sesi berhibur.. gitaris tgh tiun gitar jap..wan sedang mendendangkan lagu 'memori daun pisang' dgn penuh penghayatan.. hehehe..hooreeyyy.. kami berjaya!!! (tibe2 jer.. :-D)
-gmbar byk sgt la. ni je yg aku boleh letak-

-tamat-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...