Saturday, September 02, 2006

jOm hEBoh !! Bukit Jalil 2006

huhu.. ari ni aku gi memenatkan diri aku di KARNIVAL JOMHEBOH.. (lets get loud!! lets get loud!!) tapi tak berape penat la, sbb aku gi ngan 'teman tp mesra' (ttm). (penguat semangat aku) ahaks!
nak menyelit je mamat blakang tu.. aku nak bgambar ngan aweks pun tak boleh.. -alya, faizal, aku, tini-
Not bad la JOMHEBOH ni.. ramai gak la yg dtg.. aku dah hagak dah. tu sbb la pegi awal sket.. kul 10 dah kluar umah. (plan je kluar kul 10, tp kul 11 br terhegeh-hegeh nak kluar). pegi naik star sudah, takyah susah2 nak naik motor jauh2 ni. dibuatnye ujan, susah plak. Ade ke patut 'ttm' aku kate tak ramai yg pg JOMHEBOH kali ni.. dia ingat kitorg berdua je.. last2 semua yg naik star tu kluar kat bkt jalil.. Tinggal 2 ketul jer dlm tu. hahahaha!! tak ramai la sgt.. uhuk! :D

me n aidid. hehehe..abis aku redah semua tpt kat karnival tu. ade gak jumpe selebriti2 yg femes. tu tujuan utama sbenarnye. tapi 'ttm' aku nak borong makanan kat sana. abis dia borong air, makanan ringan, baju.. paham2 la ppuan. diorg mmg dilahirkan utk 'shopping'. hehehe.. byk gak dia borong.. ingat ni pasar borong selayang ape.. aku ni macam keter sorong plak dibuatnye.. dgn kudrat tulang 4 kerat aku mengangkat hasil borongan tu. [padahal tak berat pun.. :o)]. (jangan mare ey.. nanti kene jual) Antara org2 femes yg aku jumpe alya, tini n faizal (hot fm - lebih hangat dr hangat2 tahi ayam), darling ngasri (not my darling), adiputra (hero drama relaku pujuk), wahid n lan pet pet (senario yg dah tak best), syamsul ghau2 n sheyla rusli (kakak sheila on 7), aidid (lakinye si norzi pa wan cik) dah lain2.. aku pun dah tak berape hengat..

aku ni bukannye terkejar2 sgt kat org2 femes ni. cume nak amik ati diorang je, takut kecik ati plak tak bgambar ngan diorg. so.. gambar2 ni lah yg sempat aku abadikan atas rase taknak kecikkan ati diorg.. heheheh..!!darling, me, adiputra

2 comments:

  1. sape teman tp mesra tu? ;p bkn main lg die mengutuk ek, yg x btul pun dbetulkannye :-/

    wah!! skrg dh rajin update blog ;p tp ejaan tu biar la btul.. jgn main hentam jer..

    k la chayuk!! chayuk!!

    ReplyDelete
  2. eleh, ejaan pun nak kecoh.. salah sket je la.. blek! :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...