Saturday, October 01, 2005

bowling tournament

alkisah.. hari ni aku ade tournament bowling kat MP. ramai gak yang masuk lebih kurang ade 12 team. team aku diberi nama 'jaguh kampung' (ye la, slalu berlatih boling guna buah kelapa n botol kicap) nak praktis yg betul2 takde duit, so itulah cara yg paling murah dan menjimatkan. hehehe... team aku terdiri drp apitt, bad banting, n apis gigi. (ahaks sori geng)

my team 'JAGUH KAMPUNG' - 4th place beb!!dipendekkan cerita, team kami yg pada mulenye tak diberikan harapan langsung telah berjaya menggondol hadiah utama iaitu tempat ke-empat. wakakakak.. sikit lagi nak jadi johan. kalau si 'gigi' tu dapat 2ratus lebih mesti team aku johan.. (cam senang je dapat 2ratus lebih). tapi takpe, berbaloi la dgn usaha kami. (tak pernah praktis pun). aku pulak beza 6 point je lagi. kalo tak aku dapat best player. rm50 beb. nyesal tak baling btul2 kat last frame tu. (tu la mase belajar memain, mase main pun memain lagi.. ish ish) tp takpe.. aku terime jer. perkara dah nak jadi..


hehehe.. with my supporterboleh tahan gak aku main ari ni. strike ade.. spare pun banyak.. maintain 150 gak la. tu pun ade awek datang bg support. thanks :-) teruja sikit aku main. dlm kul 6.30 baru settle sume skali siap dgn penyampaian hadiah. pastu aku ngan bdk2 terkejar2 keluar dr mp sbb bas lame nunggu. lambat lagi 5 minit mmg kene tinggal je. at the end.. kul 8 mlm kami pun smpai.


malam tu pulak ade final piala malaysia. aku smpat tengok second half je. pergh.. selongor menang siottt... selangor 3 perlis 0. yeaahhhhh!!! hidup selangor.. memang best btul tgk game malam tu. selangor punye serangan, memang bahaya. gempak habis. tu yang bambang boleh buat hatrik tu. defense pulak main power gile. mmg takde ruang si hitam perlis yg 2 ekor tu nak score. syabas!! syabas!! mcm tak caye jer. final boleh menang 3 - 0. tak patut. dlm paper pun komen boleh menang tipis jer. ni 3 - 0 beb. kalo aku org perlis. malu la gaks. (sori ek org perlis)
selangor juara!!

ok la.. esok aku ade game bola pulak. tmpat 3 & 4. mintak2 boleh menang. ye la mengidam gak nak simpan piala buat kenangan kat sini. ok bye!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...