Wednesday, August 18, 2010

apitt.blogspot.com selepas 5 tahun..


Wah! sedar x sedar, dah lebih 5 tahun blog aku ini bertahan.. Tetiba tergerak hati aku nak bukak blog ku yg lame bertahun2 ni.. kejap tenggelam, kejap timbul.. Tp bile aku klik kat tahun 2004 & 2005, aku tersengih sendirian membaca entri2 lama yg begitu menghiburkan. Kenangan2 lama dtg menjengah seketika di benak memori ku. Huh! Nasib baik jugak la, dulu aku rajin update blog. Banyak gambar2 menarik yg aku post sekali. Dulu.. walaupun aku tau xde sape yg nak baca, tp aku tetap rajin meng'update blog itu. Nah, skarang (lepas 5 tahun), entri2 dulu begitu berharga bagi ku.. kalo la aku forward kat member2 ni, mesti diorg teruja tgk blk citer2 dulu kan!..

So, aku dah buat keputusan utk aktif kan semula blog apitt.blogspot.com ni.. Mungkin dulu lebih berkisar tentang hal peribadi diri ku.. tp entri kali ini aku khaskan buat perkongsian ilmu2 perniagaan dan motivasi diri. Lebih knowledgable dan bermanfaat..

K la guys.. chow!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...