Sunday, April 01, 2007

April FOOL..

Ari ni 1 april 2007.. lame dah aku x update blog ni.. baru ari ni bernafsu.. Tak tau ape nak buat ari ni.. so aku mencoret la sesuatu utk tatapan aku n kengkawan yg sudi nak baca..

Tengahari td aku gi umah member aku daa.. Member KPM.. korang kenal tak? mesti x kenal kan.. sebab korg bukan bdk KPM pung.. ahaks.. COLA namenye.. dah kawin dah.. uhukkss.. Ishh, sian... Bukan sian kat Cola, sian kat aku la.. aku ni tak kawin2 lg.. uhuk uhuk.. makk!! "ala emak kawin kan aku.." ;-)

Asalnye aku dah planning nak gi ngan Syai n Ika, kumpul kat umah dia dalam kul 2, coz pgantin sanding kul 2.30.. alih2 kul 3 baru aku smpai.. ahaks.. nak buat camne.. ade masalah sket kat umah.. tu yg lmbat tu.. sori geng.. alih2 aku gi gak tanpa syai.. mencanak2 la cari rumah pengantin.. huhu.. dan akhirnye smpai gak. Kat bawah ni aku sertakan gambar aku amik bersama pengantin.. moga2 berkat persandingan COLA membawa aku ke jinjang pelamin gak x lame lg.. Aminnn..
Tu je la citer ari ni.. smpai jumpe lagi ye adik2.. daa...

1 comment:

  1. amboi!! amboi!! dh gatai nk kawen ker? dh x sabar sgt dh.. duit tu cukup ke nk kawen? dh sedia ke nk pikul smua tanggungjawab?

    pikir la masak2 sblm wat keputusan :p hehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...