Sunday, November 20, 2005

"Oh Peperiksaan.."

picture with madam zaheera, after network security presentation..
huhu.. final nak stat beb. besok paper islamic, bace pun tak lagi.. ishh.. tak kan takde perubahan kot kat aku ni.. asyik study last minit jer.. "ape nak jadi ko ni pitt.. ha!!" -kata hatiku.. eleh bukan aku sorg jer camni. bdk2 ni pun releks jer aku tgk. lantak pi la..

dikesempatan ini aku nak mohon ampun maaf kat member2 especially bdk network section1&2. kalo aku silap, mintak sori ek. esok kite nak pekse dah. nti baca punya baca, satu hapah pun tak masuk. tak lupe pada mak ayah kat branang.. doakan kejayaan anakandamu.. (ceh! macam ucapan raya la pulak) akan ku cube balas jasamu..

so, gudluck to all of u guys.. take care. jaga kesihatan.. jgn demam plak mase final. naiya jer nti.. n i luv u myfrenz.. :-D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...