Wednesday, April 13, 2005

aduss sakit telinga aku..

huh.. ntah nape ntah.. telinga ni sakit jer ari ni. smalam sakit sikit jer. malam ni dah berdenyut2 pulak. langsung sbelah kiri ni aku tak dengar ape org cakap. so, sesape yg ingin berkomunikasi ngan aku kene jerit sikit la. hmmm, satu nikmat (nikmat mendengar) telah tuhan tarik balik dr hambanye. mungkin ade dosa2 kecil yg telah aku lakukan hinggakan aku diuji sebegini. :-(

nak dijadikan citer, tadi aku bgtau la kat awek kesayangan aku. punyelah dia risau, macam aku nak mati pulak. padahal aku sakit sikit je. (saje je nak memanje lelebih.. hehehe..) siap suruh aku makan ubat tahan sakit lagi. tak pasal2 ezra berlari dtg bilik aku bawak panadol. tibe2 jer mamat ni dtg bilik. terkejut aku. ini sah si bedah ni mengadu kat mamat nih. huh.. makin sakit pulak telinga ni. rase mcm nak demam pun ade. hmm, esok gi klinik la check doktor. sape pulak yg aku nak susah kan kali ni.. hishh.. susah btul la takde transport ni. tp kalau ade transport pun aku pulak yg susah. asyik merayap jer.. hehehe..

pagi ni ade game bola best. bayern munich vs chelsea. mesti bayern menang punye lah. so, bdk2 ni sanggup bertegang mata (tak tido) semata2 utk game pagi ni. (ade gak yg tido depan tv smpai kul 6.30 ni kang) huhu..


-----------------------------

hishh.. tgk blog memember best jer bercerite itu ini. aku pulak takde mase nak update menatang ni. td baru jer bace nan nyer blog. best jer dia bercerita. aku bukan ape, segan sikit tulis ape aku buat ni utk tatapan org. ye la, hidup ni mesti ade privacy sikit. hmmm.. tp, selepas di fikirkan 389 kali.. lantak pi la org nak cakap ape. janji aku bahagia. buat je ape yg aku suke.. so, lepas ni aku rase aku nak tulis je la ape yg aku rase aku nak citer.. mintak maap la bebanyak kepada sesape yg namenyer aku paparkan tanpa kebenaran.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...