Tuesday, August 24, 2004

Thanks my frenz

hi! lame dah aku tak update blog aku nie.. sape2 tgk pun dah naik boring. camtu jerk takde perubahan. hmmm...
mula skali aku nak ucap banyak2 terima kasih kat kengkawan aku yg amik berat pasal aku sepanjang aku sakit ari tu. especially kat member2 + lecturer kpm n member2 UniKL. korang buat aku rase terharu dan bertuah kerana berkawan ngan korang. sepanjang aku terlantar dihospital, aku dapat byk panggilan dan sms yg asyik bertanyekan pasal aku. thanx a lot. aku tau korang memang caring antare satu sama lain. "Ya Allah, semoga Kau jauhkan sahabat2ku dari segala kesulitan dan kesusahan. amin.."
skang ni aku dah beransur sihat. gelak pun dah kuat, kentut apatah lagi. mengalahkan kentut JAli kombain ngan zikRUL. heheheh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...